Secwatch
Over dit project:
- Website: Secwatch.nl
- Uitgevoerd door: Jean Paul en Niels
- Looptijd: 2013 tot 2016
Wat hebben we gedaan?
- Brainstorm en Marketingplan
- Workshop Doelgroep & Businessmodel
- Verkoopoptimalisatie & Projectondersteuning
De opdracht
Secwatch had behoefte aan advies over haar marketingstrategie en zocht ondersteuning bij de implementatie en uitvoering hiervan.
De uitdaging
1. Neem kennis van het specialistisch vakgebied (online beveiliging) en inventariseer de doelgroepen, het huidige businessmodel en dienstverlening.
2. Ondersteun onze verkoopafdeling met een slimme marketingaanpak en succesvolle campagnes.
2. Ondersteun onze verkoopafdeling met een slimme marketingaanpak en succesvolle campagnes.
De uitvoering
Tijdens verschillende brainstormsessies is de basis gelegd voor de marketing- en verkoopverbetering. In dit project fungeerde Manneveld als projectmanager en werkte nauw samen met de accountmanagers van Secwatch.
Het resultaat
Een goede marketingaanpak voor direct contact met potentiële klanten uit de doelgroep. En de juiste ondersteuning bij de uitvoering voor het verkrijgen van nieuwe klanten.
Manneveld heeft meegeschreven aan het de marketingstrategie van SECWATCH en mij geholpen met het opzetten van een campagne, nabellen van de leads om afspraken te maken en advies bij klantbezoeken.
Tijdens beide trajecten ben ik bovengemiddeld tevreden geweest over het resultaat en de manier van werken. Ik wil Jean Paul hartelijk bedanken voor de waarde die hij heeft toegevoegd en wil hem aan iedereen die serieuze stappen wil maken op marketinggebied, ten zeerste aanbevelen.
Tijdens beide trajecten ben ik bovengemiddeld tevreden geweest over het resultaat en de manier van werken. Ik wil Jean Paul hartelijk bedanken voor de waarde die hij heeft toegevoegd en wil hem aan iedereen die serieuze stappen wil maken op marketinggebied, ten zeerste aanbevelen.